Nordéns Liv & Leverne

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Anna - 31 maj 2010 00:08

NU har vi sett den!    Blåa och lysande skulle vi vilja svinga oss runt i skogen och springa på lätta fötter och vara ett med allt... Arnbjörn såg den också. Han tog inte ögonen från plasman över huvud taget och ville bara äta för att sedan se den igen... ah! Han är så oss!


En tur för att leta magiska stenar efter branden resulterade i att Lars kände en Avatar-känsla som jag kunde få med på bild...


'Arnbjörn' skulle bjuda mig på Morsdags-middag i Sundsvall, men jag var för svag för att orka så det fick bli vår mysiga regntur och pizza på det. Framåt kvällen gick vi en promenad med hundarna och Linda. Varmt och vårigt ute.


Igår cyklade Arnbjörn till lekparken och badade dessutom i Hasselasjön med Compis.

   


Kissemissen mår bra och vi äääääälskar henne!!! Hon är den bästa!


Kaninproblemet har inte fått någon lösning än, men ikväll fick hon vara lös i huset igen efter 5 dagar i arresten! Hon kissade runt, pluttade lite fritt och jagade katten. Allt var lite lugnare, men vi tog in henne i buren ganska snabbt igen. Nytt försök igen imorgon...


Hittade en body i Arnbjörnstorlek!

 

Iller-style...!

  


Avslutar med ett par bilder på våra trötta barn som lekte en stund efter dagis och slocknade mitt i leken...




               

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards