Nordéns Liv & Leverne

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Anna - 11 maj 2010 21:05

I söndags var Arnbjörn bjuden på sitt första kalas utanför familjen. Noggrannt förberedde han sig och ansträngde sig till det yttersta med födelsedagspresenten. Målade eget inslagspapper, plockade blommor och tackade mig flera gånger för att jag hjälpte honom.


Han ville också ha hjälp att öva sig på sången. Flera gånger. När han var färdigklädd frågade han: "Ja, fin, mamma? Bi dä ba?"


  


När ha  fick syn på födelsedagsbarnet bugade han sig och sa: "Latulelar Ella, Latulelar"


Pappa, jag & Compa gav oss ut på ägorna för att inspektera... Hade picknick i solen, som planerat :)



Vi ser till att göra något med hundarna var för sig varje dag. De gillar verkligen att ha sin egen tid.


Idag fick vi besök av Jans fru. Det var de som bodde här på Bricken innan det såldes ur släkten 2003. Verkligen trevligt att träffa henne! Vi hade mycket att tala om och jag ser fram emot att träffa henne igen.


Ikväll har vi vart till Hudik fram och åter för att lämna delar på AD. Arnbjörn fick leka rejält medan i SYNDADE på McDonalds!!!


Nu: filmtajm :)     

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards