Nordéns Liv & Leverne

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Anna - 26 maj 2010 22:35

Veckan började fint med detta som mötte en nymornad Anna på vår årsdag.

7 fullproppade händelserika år som gått pilkvickt!


Långhelgen i Floda var jätteskön och vi fick mycket gjort och hade mysiga kvällar med gott sällskap på verandan. Vi träffade systrar och kusiner :) 


  MIN SUPER-SYRRA, KERSTIN, HAR TAGIT EXAMEN EFTER 2 ÅRS HÅRT SLIT OCH TIMMAR BAKOM RATTEN, I BÖCKER, VID SKOLBÄNKEN, PÅ PRAKTIK, BORTA FRÅN JOHAN & FLICKORNA    


VARMASTE GRATULATIONER  TILL TITELN!


    

En ny familjemedlem har anlänt den här veckan. Katten, eller Mormor Astrid som Arnbjörn kallar henne.... Hon fann sig snabbt tillrätta och är så kelig och glad. Tyvärr verkar kaninen fått frispel... Hon attackerar kattungen och märker revir i hela huset. Igår kissade hon till och med upp på Lars!!! Jag har fått tvätta mattor och skurat golv idag...    Hon kissar liksom upp på möbler och så!

Katten har lärt sig undkomma attackerna, men revirmarkeringen kan vi inte ha... Och vi som älskar vår lilla Liz! Ser ingen vits att ha en kanin i bur bara, vi vill ha den lös... Jag hoppas verkligen det ger sig eller att det finns en lösning!


IDÉER TACK!!!


Nu ska jag glida ner i en skön säng efter en härlig kväll i älskade vänners lag. Våra Östbergs var här på grillat. Love u...   


natti!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards