Nordéns Liv & Leverne

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Anna - 19 maj 2010 23:38

  


Arnbjörn hade läkar-tid idag, jag imorgon och Lars på fredag. Dessutom behövs det ett REJÄLT handtag på gården...


Mamma är hemma också och Arnbjörn sover hos henne (gammelmormor) inatt. Han har lekt hela dagen med mormor och Kristina.


Vi besökte den nya butiken i Floda, den som säljer Afrikanska hantverk. Riktigt bra och snyggt! Tittade in på Mössverkstan också, de ska lägga ner!!! Vår favvoaffär...!


Träffade Per & Suzzie på ICA och givetvis Maria & Wilhelmina hemma. TREVLIGT!!


VEMODIGT var det att dra upp rullgardinen imorse och se Lena & Ronnys tomma hus... Ingen Ronny som skrotade runt tomten, ingen Lena och Corall som hämtar morgontidningen... :( De har inte flyttat så långt, men TOMT är det ändå! Vi har varit grannar i hela mitt liv ju! Hur som helst hoppas jag att de kommer trivas där uppe på backen och att vi snart får nya grannar att titta på :)


Nu ska jag krypa ner i världens skönaste säng för att orka forssla mig till Arvika och min doktor imorgon.


Natti!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards