Nordéns Liv & Leverne

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Anna - 6 maj 2010 17:41

Efter en långhelg i Floda med älgmöte och besök på Floparken tog vi med oss mamma hem på Bricken :)


Hon fyllde år igår, men vi firade varje dag. God mat, drakborgen, shopping och igår bjöd Einar på räkmacka i Strömmen. Mamma fick Skifs XL3 och den såg vi delar av innan vi stöp i säng.


Åkte tillbaka hem imorse, lagom till jobb & dagis.


Det var underbart att ha mamma här några dagar. Alltid för kort då... Hon grejade i landen och krattade och satt lökar.


Idag har vi pysslat i trädgården med krattning, lökar, land. Lars har även röjt lite.


I Floda hann vi träffa alla :)) Systrarna, Arnbjörn alla kusiner, Lina Jesper & Maja, morbror, moster, Håkan, mormor, Far & mamma... Farbror Anders och grannarna :) Yvonne & Robert. Å vad jag saknar alla!



Hos mormor var vi 14 personer som härjade samtidigt...! 94 åringen passade upp med kaffe, lekte med barnen och klappade hund... hej å hå...!


Arnbjörn & jag passade på att få en ny frilla hos bästa frissan; Monica :)


Snappade med mig en förkylning någonstans ifrån... Sååå nu är jag inte alls pigg... uuuu.... suuuuuk....     

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards