Nordéns Liv & Leverne

Alla inlägg under januari 2010

Av Anna - 2 januari 2010 18:46

Nyårsafton var inte speciellt glamorös... Lars sysslade med ved på dagen och vi kom ut å fikade med honom i skogen.

Arnbjörn och hundarna lekte i snön... eller snarare simmade runt i snön... -13 grader och det var mest Arnbjörn som ville vara ute.

   


Populär syssla: stå på huvudet i snön...



Arnbjörn skulle sova middag och somnade helt sonika på vältan...



Jag tränade hundarna så gott det gick och sedan bäddade jag ner Ab i bilen och for hemåt. Lars sågade vidare...



Efter middagen somnade jag vid datorn, medan Lars och Arnbjörn kollade på någon film. Var helt slö hela kvällen, men vid 12-slaget smög vi bort till Håkan & Krillan för nyårsskål. Även den lika glamor(l)ös, pommac.


Vaknade till en skrikande väckarklocka vid tre och insåg att 39 graders feber och rävjakt inte skulle hålla... Nyårsdagen låg jag helt däckad.


Vargjakten är avlyst och jag är så ofattbart besviken över att inte fått lossa ett enda skott.   


Jag ska bryta ihop och komma igen sen någon dag... Men inte idag...


Jag har alla fall mina älsklingar runt om som är de bästa i världen! Å vad jag lovar ER! 



Vill bara packa alla saker å fara till Furuberg just nu...


Någon som har en kur mot genom-besvikelse??? Jag har några, men de kostar pengar... (SuperMario till Wii, bensin till Furuberg, en 338, ett hem i Åre...)


-nä, som sagt, bryta ihop & komma igen...

                 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards