Nordéns Liv & Leverne

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Anna - 25 januari 2010 23:34

För att bara rapportera lite om hur vi mår just nu så kan jag tala om att jag i natt drömmde att jag & Arnbjörn bodde inuti någons MUN!!! Och att det var så trångt att jag fick panik och vi fick bara luft när personen i fråga behagade öppna munnen!!!


Här snackar vi sjukt!!!


Efter ett häftigt uppvaknande upptäckte jag att Arnbjörn låg mun mot mun med mig, på MIN kudde och Lars låg även han på min halva av sängen... Här snackar vi cellskräck!


Blev soffan för mig. Bättre sömn -ja! Bättre dröm? Nja... Denna gång var jag på en hundutställning. Bodde i tält och flera av mina uppfödare var där. Ewa & Stefan stod för grillandet. Träffade många "gamla" bekanta. Det enda som skiljde var att i ringen sprang inga hundar utan PORRSTJÄRNOR (!!!) med guppande jättebröst och svankande rygg. Domarna var vi alla som besökte utställningen och vi hade sådana skyltar som de har på Lets Dance. Till råga på allt var typ alla mina X där!


Iof var det riktigt trevligt och rätt full blev jag på kvällen oxå :) Men i slutet kom Lars och hämtade mig och det var nog d bästa. Faktiskt riktigt rolig dröm! Vaknade skrattande!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards