Nordéns Liv & Leverne

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Anna - 27 januari 2010 17:17

Nu jäklar! ska jag bli BRA! Idag har vi beslutat: VILA! Echenasea och vila. ´


Mina gulliga män! Kan ju inte låta bli att fota dem när de sover!

Arnbjörn efter Boss-lek :)


Älskling 02.40... :) Väckte honom sen ja'... ;)      


Drack lite kaffe nyss och nu rusar blodet helt okontrollerat i kroppen! Svängde ihop en kaksmet för att få lite utlopp! Blir chokladrutor -tror d heter så... Sockerkaka med chokladsmet på... Kom å tänka på när jag å Veronica gjorde en sockerkakssmet, en kladdkakesmet och en chokladkräm och bara svullade i oss... Hua! Minns till å med att vi lyssnade på Önska med Enhörning... Nostalgiii :)


Skulle inte druckit d där kaffet. Det är inte gott! Fy! Blev så ut å gå-sugen eller snarare ut å härja-sugen!


Min bonn'pôjk...


Ab i mockartagen 22.50 Pappa å han på väg ut till hästarna...


Myser med sin nin...

 


...från d ena till d andra... Hittade något som fick mig att vakna till lite...

   

Rädda förhållandet, sluta leva i ett väntrum, nöj dig med det du har, spara massa pengar... Och plötsligt insåg jag att jag faktiskt gillar vår tapet, som är full med olikfärgade löv, i badrummet! :) Dessutom avskyr jag nytt och oslitet... Ändå vill jag ha allt perfekt och klart!


Vi är urtrötta på renovering hur som helst och ska kolla på ett hus på lördag :) Ett färdigt hus! :)


       




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards