Nordéns Liv & Leverne

Direktlänk till inlägg 6 december 2009

Jag hänger...

Av Anna - 6 december 2009 23:21

...ut Petterssons Café på Hjultorget i Insjön!!!


Det är ett av våra favvoställen, men de sista gångerna har det varit nåt strul med maten och idag var det droppen... Nu bojkottar vi stället och kommer sprida hur värdelöst det är!!!


Julbuffén kostade 427 kronor för mig, Lars & Ab. Det viktigaste för mig var Jansson & Ris ala Maltan. Kunde inte mannen i kassan kläckt ur sig att ALL Jansson var tvärslut då?? Lätt irriterad stoppade jag i mig lax & sill. Att potatisen sedan oxå var tvärslut fick mig att ilskna till ytterligare... Roffade åt mig en tallrik Malta eftersom jag insåg att även den höll på att ta slut...


När Lars skulle hämta glögg så, ja gissa vad!!?? Den var slut! Ris ala Maltan var som supersaltad gröt med lite grädde i...


Behöver jag säga att den lax, sill, leverpastej, ost etc som stod på buffén endast var skrap kvar av... När vi gick var det fortfarande folk som kom in och betalade 169 kronor per vuxen för den förbannat värdelösa buffén...........


Jag lovar att våra bestick inte låg fint och förnöjsamt bredvid varann på tallriken, jag lovar oxå att vi inte bar undan vår disk.

 

Tre förlorade kunder -minst efter en usel service och uselt med mat... Hoppas de får slå igen stället för fa-an!!!

 

ARG blev jag!!!



 
 
Ingen bild

Suzzie

7 december 2009 07:54

Kostar det då tycker man att det ska vara kvalitet därefter så vem som helst hade blivit sne, nej, fy skäms på de!!!! Kramar

 
Ingrid

Ingrid

7 december 2009 20:40

Sånt där kan man ju bli rent utav skogstokig på !!!!!
Sååå dålig stil att inte se till att ha mat så det räcker till ALLA gäster oavsett tidpunkt på dagen, annars ska man f-n inte skriva buffe.. utan delar av en buffe... eller för all del som i detta fall.. rester ifrån en forna buffe!
Nej, synd o skam!!
Du gör helt rätt som "lämnar ut" dem...
Dem borde skämmas!!!!
Ni skulle lätt fått presentkort eller nåt som plåster på såren för eran tråkiga visit... men som du skrev... Nu har dem förlorat 3 kunder... på ett ögonblick!!

Jag skulle kunna skriva på om sånt här hur länge som helst.. men kanske bäst att sluta... fniss... det är ju trots allt DIN blogg !! =)

Kram Ingrid

http://iddeh.bloggplatsen.se

 
Anki K

Anki K

7 december 2009 22:45

Hej Anna..
Vi drogs åxå in där då det doftade underbart och buffén lockade enormt.. Kom in och kikade vad som fanns på buffén det var dryga timmen kvar på tiden dom har buffén, och det var bara skrap kvar då åxå, så vi efterlyste mer mat. Tyvärr det finns ingen mer mat! Så vi gick sura därifrån. blev en korv på OK Djurås ist.!

Kommer inte heller att äta där igen!

Kram Anki

http://annorlundainkas.blogg.se

 
Ingen bild

Anna Nordén

10 december 2009 00:17

MEDLIDANDE med Anki & co!!!

Alla får blogga i min blogg :) me lajk!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 mars 2012 14:37

Har inget klokt att skriva... Men jag måste väl uppdatera här någongång!!!    Vad händer då... tja, inget. Typ.    Ab och jag har haft influensa, det börjar ge sig nu och stressen bygger idéer i skallen; gör det, gör det, gör det... Får nästa...

Av Anna - 12 januari 2012 14:27

Ett och ett halvt dygn efter att vi återfunnit Zafira attackerdes en gråhund och dödades av varg i samma område, av samma varg som dödat de andra hundarna och fåren.    I söndags stod samma varg samt en yngre individ på bondens gårdsplan, utanför...

Av Anna - 3 januari 2012 00:17

Mellandagarna skulle bli våra egna sköna dagar. Dagarna mellan fest och fest.  Vi skulle göra en trip på onsdagen i historiens spår. En iten minisemester.    Lars skulle på ett möte på morgonen och jag kollade i affärer. Skulle bara rasta hunda...

Av Anna - 25 december 2011 01:32

för att jag återigen fått en jul med min mormor. Hon är en så stor del av mitt liv, en av de få nära nära människorna.    Mysig julmiddag med Far Lars och Arnbjörn till Kalle, besök av Evelina Niklas och Coco Chanel och sedan avslut hos Kristina ...

Av Anna - 21 december 2011 17:57

Vi vill önska Alla God Jul och njutbara helger!       ...från Kjell Hanna & Tim      God Jul och Gott Nytt År Önskar Linda, Urban, Jonatan och Evelina Trigger, Märtha-Louic och Sonja          ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards