Nordéns Liv & Leverne

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Anna - 19 december 2009 18:30

Varje år sänder alla vänner landet runt vackra, välarbetade julkort på sina familjer i vinterskrud. Så även jag -fast mina brukar vara långt ifrån så proffsiga som andras... Här kommer årets kamp för att få alla att le, se in i kameran och se avslappnat mysiga ut. Att jag ska hinna springa på plats innan kameran tagit bilden gör ju inte det hela lugnare...


Inte heller att Lars och Compis leker sumobrottning medan jag försöker få Iller och Arnbjörn att sitta fint...

     


Snerpa & Agga var självplacerade, men Snerpa försökte lägga sig bredvid Lars hela tiden. Och när jag hade tryckt på kameraknappen och kom hoppande genom snön lade sig både Iller och Compis å rottweilergned på rygg hela tiden...! Helt galna hundar, på rygg mellan oss...!


Behöll några varianter...:

     


...och dessa resulterade i:


Helst skulle ju kaninen varit med oxå, men behöver jag förklara varför hon inte var det??              


Nu har jag feber -igen och är helt slut...   Arnbjörn verkar inte alltför pigg han heller och Lars tar hand om oss allt han kan!    Han har köpt godis och gjort en brasa så vi kan grilla korv...   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards