Nordéns Liv & Leverne

Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Anna - 22 januari 2009 21:06

Den här veckan har gått i vilans tecken. Arnbjörn har börjat på dagis igen och Lars är på verkstan. Jag har tränat Compis lite grann i lydnad. Några promenader har det blivit, jag passar på de dagar jag kan. Lars börjar tyvärr bli sjuk & allt lutar åt influensa, så nu orkar han inte heller långpromma hundarna. men, men vi kör koncentrationspass med diverse träning. Iller apporterar, Compis kryper och Corall gör konster.


Intet nytt om Tikka & Toolox  :(

Usch vad jag lider med Malin & Jimmie.


Ikväll var det ljusparty hos Maria. Skulle bara vilja shoppa hur mycket som helst. Det finns så mycket som passar precis till vårt hem! ;D

Har fått en massa förfrågningar om att börja med Sexpartyn igen och funderar starkt på det. Det var ett riktigt lyckat kapitel i mitt liv, men resorna blev många & långa... Lägger en omröstning om intresset här. Vargomröstningen går ju inte riktigt åt rätt håll ;I så den är bäst att avbryta...



Sug på den ni! Natti!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards