Nordéns Liv & Leverne

Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

Bästa födelsedagen!

Av Anna - 25 juli 2010 09:28

Igår fyllde jag år. Den första födelsedagen som jag bestämt mig för att inte fira. eller åtminstone inte göra något av.


Mamma och Far kom på fredagen efter jobbet och det är det bästa besök man kan få!

    


På lördagen, födelsedagen, fick jag present och sång när jag kom upp på morgonen. Hans & barnen uppvaktade med blommor & smycke i brevlådan!

Sedan for vi på loppis hos Sofi och Gränsfors. Fika!

Arnbjörn förklarar för pappa...

     

 Därefter golfbanan för mat. Därifrån mötte vi Elin, Grover, Ester, Ozzie och Linda på Ingaluna för meeeeera fika!

Våra fina barn!

Far Lars Jag Arnbjörn & Mamma


Tog sällskap på Himmel & Jord. Två nya muggar blev det. Lars har varit sugen på de sedan förra året!


Vi åkte och badade i Hedvigsfors, lekte lite med Iller och Arnbjörn.

Små grodbarnen var kvar även idag...  


Tillbaka hemma på Bricken hade vi gäster :) Elin N hade lämnat blommor till mig    och Elin, Grover, Ester, Ozzie och Linda var på plats med ännu mera fina blommor! NI ÄR SÅ UNDERBARA ALLIHOP!


Linda följde med oss på pizzan och det blev finöl å pizza. Vi promenerade hem efteråt, Ab åkte med Linda. Avslutade med UPP hos oss.


Mina presenter: Flamingo från Östbergs, Liljor från Linda, Smycke & lijor från Hans, Rosor från Elin, Pengar från mamma, Einar, far & mormor, Skor från Lars.

  


På mail, sms, FB, telefon, kort och annat fick jag strax under 100 hälsningar!!!

Fantastiskt!


Jag är så himla glad för alla som tog sig tid att tänka på mig. Det betyder såååå mycket!


Idag vräker regnet ner och vi packar ihop för Floda istället. Det blir fortsatt jobb med gården och en semestertripp till Stockholm. Vi ska ta med Arnbjörn på skansen och naturhistoriska mm...


Kan inte säga det nog; TACK! Allihopa, Tack!

           

 
 
Ingrid

Ingrid

25 juli 2010 22:28

Grattis, någon dag alldeles för sent..
Har jobbat hela helgen, hade dig på bevakning på msn, så jag visste att du fyllde år och skulle skicka ett grattis, men så försvann det tydligen..
Inte håller vi väl på att åldras tro?! =)

Kram och Grattis iallafall, även fast det är någon dag sen!
Skönt att se att dem viktiga firade dig =)

Kram igen

http://iddeh.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 mars 2012 14:37

Har inget klokt att skriva... Men jag måste väl uppdatera här någongång!!!    Vad händer då... tja, inget. Typ.    Ab och jag har haft influensa, det börjar ge sig nu och stressen bygger idéer i skallen; gör det, gör det, gör det... Får nästa...

Av Anna - 12 januari 2012 14:27

Ett och ett halvt dygn efter att vi återfunnit Zafira attackerdes en gråhund och dödades av varg i samma område, av samma varg som dödat de andra hundarna och fåren.    I söndags stod samma varg samt en yngre individ på bondens gårdsplan, utanför...

Av Anna - 3 januari 2012 00:17

Mellandagarna skulle bli våra egna sköna dagar. Dagarna mellan fest och fest.  Vi skulle göra en trip på onsdagen i historiens spår. En iten minisemester.    Lars skulle på ett möte på morgonen och jag kollade i affärer. Skulle bara rasta hunda...

Av Anna - 25 december 2011 01:32

för att jag återigen fått en jul med min mormor. Hon är en så stor del av mitt liv, en av de få nära nära människorna.    Mysig julmiddag med Far Lars och Arnbjörn till Kalle, besök av Evelina Niklas och Coco Chanel och sedan avslut hos Kristina ...

Av Anna - 21 december 2011 17:57

Vi vill önska Alla God Jul och njutbara helger!       ...från Kjell Hanna & Tim      God Jul och Gott Nytt År Önskar Linda, Urban, Jonatan och Evelina Trigger, Märtha-Louic och Sonja          ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards