Nordéns Liv & Leverne

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Anna - 6 juli 2010 17:19

Härligt är det med sommar även om jag håller på att längta ihjäl till jakten!


Det bästa är att vattnet värms och det är jätteskönt att vara på stranden.

Alla badar!


Just nu är Arnbjörn sjuk    åååååå! Jag blir så uttråkad! Han smittar, så vi kan inte hitta på så mycket heller... Blir galen jag... Dels för att jag inte kan komma loss, ut med hundar eller träna eller nåt, dels för att jag blir irriterad på stackars Arnbjörn! Han är ju också uttråkad eller ledsen för att det är jobbigt...

  


Mamma och Einar kom alla fall hit och roade oss ett par dagar. Det var guld värt! Givande samtal, ensamtid med mamma, utflykter och Arnbjörn blir ju så glad!


Han fick ju en servis förra gången de var här och nu fick han bak-prylar. Formar, visp, slevar, mått och skål. Idag blev det så bakning!



När pappa ääääntligen kom hem från jobbet bjöd han på kaffe i sitt rum. Jättefint!


Förra veckan började vi med slåttern... Dock gick traktorn sönder och Lars försöker få någon tid över att fixa den... Vädret har ju vart som gjort för höskörd...


 Nu ska jag dona laxen som ska grillas och sedan hoppas jag kunna komma ut och sprätta iväg för mig själv! Ho!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards