Nordéns Liv & Leverne

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Anna - 8 juni 2009 16:38

Kom hem sent igår kväll. Shoppade lite på Ikea innan hemfärd.


Arnbjörn var ännu vaken och väntade när jag kom hem... Vi åt hamburgare som jag hade med mig från Ludvika innan det var sängdags! Så skönt med sin EGEN säng och i EGET sovrum. Lars hade dessutom satt upp rullgardinen :)


Veckan på Malma var fullproppad och det är även jag -både fysiskt & psykiskt! Fika bytte av frukosten, lunchen bytte av fikat osv! Där emellan var det hund, hund & hund! :)


Ett underbart gäng var vi oxå! Det bästa jag fått äran att jobba med!

Här följer ett urplock av bilder från utlbildningen


I terorisalen hängde 2 troféer av samma älg!

Den högra är med ordinarie skallben! Coolt!


Knappt en vecka hemifrån hade det hänt massor! Nya skyltar i byn, ny vägbeläggning, grönare grönska och inte minst Arnbjörns utveckling!! Han pratar klarare och i meningar! Idag hade han gjort sitt eget halsband på dagis! Jättefint!


Avslutar med en bild på Ryvikens Kvinna. Lugn och vacker liten valp. 13 veckor, tror jag...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards