Nordéns Liv & Leverne

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Anna - 1 februari 2011 13:02

En vecka har rusat förbi utan att jag tycker att jag gjort något speciellt! TUR man har en mobil att tömma på bilder så man vet vart man varit!


Förra veckan bjöd på premiär i Bamses skidskola för Arnbjörn


En del hudsysslor, men framför allt pass för nu höglöper Zaffi.

-nädå d sitter inte ihop. Intar bara sin vanliga position...! Iller är mer het på gröten även om Compis plötligt visat att han  VISST kan gilla löpska flickor. Zafira tillbringar sina dagar nere på Lars jobba och jag roar pojkarna så gott d går.



Prillan e Linné å Gunillas lilla vackra stövarevalp. Aldrig har jag sett en finare stövare! Busig och go!


går åkte jag Ester Ozzie Elin bakom Elsa! wiiii! Compis sprang före med Arnbjörn i pulka och vi krängde oss fast i Elsas pulka. Haha.... Kul!


  Fick besök av en stackare som vaknat för tidigt =( Så fin, men den hade inget att äta.


Kan aldrig låta bli att fota Arnbjörn när han sover... Och Lars kan sitta hur länge som helt å se på honom! Han är så fin!


Nä, nu ska hundar selas på för pulkatur i Brikbacken!


Hej hå!


från oss...

                   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards