Nordéns Liv & Leverne

Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

noll inspiration!

Av Anna - 28 mars 2011 13:55

näe, ingen blogglust alls...


Dagarna bara går på. Utan något direkt innehåll. Arnbjörn är sjuk IGEN och jag tror jag blir hysterisk snart!! Solen skiner och vi måste vara inne i stillhet.


HATAR detta!!! 


Vaknade imorse av att vinden ven i knutarna, snusande hundar och ett gäng nyfödda kattungar som ropade på mamma. Med andra ord: supermyyyyys!!! 


Det var INNAN jag insåg att Arnbjörn hade feber och krupp, innan solen dök upp och innan alla grubblerier steg in utan att fråga om lov!


Iaf, Mormor Astrid fick sina små igår eftermiddag och allt gick bara fint. 1a var likt mor, sköldpaddfärgad. 2a var svartvit och lite grå. 3e var gul och vit och 4e var svartvit.


Efter tvättning och matning i några timmar sov de små tätt ihop och Astrid kom ut till oss i soffan och somnade som en stock på mitt bröst. Iller & Tikka fick hälsa på bäbisarna. Zafira vet inte ens om dem än...


Förra veckan var Arnbjörn hos ögonläkaren och ska nu få glasögon.


Vi har provat ut två par som är på tillverkning nu. Hoppas det blir bra.


Under helgen skulle vi fiskat, men det blev inte mycket av det. Alldeles för blåsigt... Arnbjörn var iaf på disco i fredags,,,

Fixade hans hår innan


Han bjöd upp och dansade med lite olika flickor =)


Fick lyxa med cola! Törstig av att dansa!


Sedan dök busligan upp och det blev mer grabbbus än fager dans med damerna...

 

nä, nu ska jag fortsätta gräva ner mig i funderingar och livsfrågor... hej å hå!     

 
 
Suzzie

Suzzie

28 mars 2011 15:21

Men åååååå så söta!! De där får Du inte lägga upp fler bilder på sen när de blir runt 4 veckor, ajjabajja! ;o) Och Arnbjörn, jösses va lik han ÄR Dig! Cooling!

http://terrierligan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 mars 2012 14:37

Har inget klokt att skriva... Men jag måste väl uppdatera här någongång!!!    Vad händer då... tja, inget. Typ.    Ab och jag har haft influensa, det börjar ge sig nu och stressen bygger idéer i skallen; gör det, gör det, gör det... Får nästa...

Av Anna - 12 januari 2012 14:27

Ett och ett halvt dygn efter att vi återfunnit Zafira attackerdes en gråhund och dödades av varg i samma område, av samma varg som dödat de andra hundarna och fåren.    I söndags stod samma varg samt en yngre individ på bondens gårdsplan, utanför...

Av Anna - 3 januari 2012 00:17

Mellandagarna skulle bli våra egna sköna dagar. Dagarna mellan fest och fest.  Vi skulle göra en trip på onsdagen i historiens spår. En iten minisemester.    Lars skulle på ett möte på morgonen och jag kollade i affärer. Skulle bara rasta hunda...

Av Anna - 25 december 2011 01:32

för att jag återigen fått en jul med min mormor. Hon är en så stor del av mitt liv, en av de få nära nära människorna.    Mysig julmiddag med Far Lars och Arnbjörn till Kalle, besök av Evelina Niklas och Coco Chanel och sedan avslut hos Kristina ...

Av Anna - 21 december 2011 17:57

Vi vill önska Alla God Jul och njutbara helger!       ...från Kjell Hanna & Tim      God Jul och Gott Nytt År Önskar Linda, Urban, Jonatan och Evelina Trigger, Märtha-Louic och Sonja          ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards