Nordéns Liv & Leverne

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Anna - 30 september 2010 22:03

nja,,, ingen blogglust... När jag väl sitter så är Anna så trött att d inte blir någon blogg.


Jagar på som vanligt. Har mått riktigt bra (!!!!!!!!!) några dagar och då behöver jag inte ömka i bloggen...! Dessutom tar jag all underbar energi till att njuta av vänner, skogen, livet!


Har varit hemma i Hassela ett par veckor nu och bla hunnit med å supa sig lite full på Grovers 30 årsfest :P Dansa halva natten och klaga över träningsvärk flera dagar därpå! Jätterolig fest med supergod mat, härliga tårtor, vaaaaaacker sång (Lars sa att om man stod utanför lon och lyssnade så lät det som ett gäng religösa tokar som hade tältmöte...!), snygg dans och snygga människor!


Imorgon åker vi åter till Floda och vidare till Linköping för jaktprov med Iller. Håkan fyller år så vi ska sjölvklart fira honom oxå!


Hur som helst så fyller GROVER år idag och jag vill GRATULERA honom av hela mitt hjärta!

   Love U!   



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards