Nordéns Liv & Leverne

Alla inlägg under juni 2010

Av Anna - 7 juni 2010 16:23

-för det mesta!


Förutom min hälsa, som verkligen försvårar mitt liv och lycka, är allt rosaskimrigt och härligt! Att hänga på kiosken med gulliga vänner som berikar vardagen med trevliga tankar, promenaden med hund/hundar, cykelturen till lekparken, te på Halls, filmkväll med Lars, Arnbjörns eviga tjatter, möten med nya individer, teckningar, min kreativitet som knackar på mellan det svåra och ogenomlevbara, kattens bus, ett telefonsamtal med Mormor och så vidare... Att stanna upp dofta på världen, se på blommor. Detta är att vara rik. Leva rikt. Inta världen.


Veckorna här i Hassela är livet som pågår. Jag ser ingen framtid, jag ser nu. Och tror på framtiden -konstigt nog!


Jag lägger in lite bilder från vardag och fest. En bild säger mer än tusen ord...


Goda vänner i full lek:


Fam. Nordén på fest:


Fam. Östberg på samma fest:


Burlin-Bröderna fyller 50 år och bjuder på kalas:





Vackra barn:

 



Arnbjörn blir magisk:


Sveriges nationaldag firades:



   


och vi syndade med mjukglass!!!


Coola damen med sin ständige följeslagare:


En annan cool dam:

          


Det är inte mycket mer jag önskar... HÄLSA & PENGAR förstås! Med det skulle resor till vänner följa :)            


Kram, världen!                       



Av Anna - 1 juni 2010 22:18

...Mina!



Sweet Saint's For your eyes only

En 50 kilos valp på 6 månader med tantvarning. Det är Mina det!

Hon är lugn och fin och alla funkar fint ihop.


Idag packade vi in ALLA djur och begav oss till Veterinärhuset. Världens bästa djursjukhus...!

Iller skulle ääääntligen röntgas, Katten märkas och vaccineras, Mina hade infektion i ögonen, Compis startar ännu en utredning och kaninen hälsoundersöktes...!

Samtliga djur fick en genomgång. Känns så tryggt att "besiktiga" allihop för att veta att 'allt' är OK.   


 TRÖTTA djur var riktigt glada över att återse Bricken.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards