Nordéns Liv & Leverne

Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Anna - 8 maj 2009 18:38

Min bil *lol* är klar och imorgon bär det på besiktning. :)


...trots att jag längtat efter regn, saknar jag solen & värmen nu... Det är ruggigt både inne & ute. Planteringarna väntar, grillkvällar, shorts, hundträning i skönt väder... Håller till godo med några bilder från värmedagarna:

Compis & jag jobbar på moment i lydnaden, vilket går bra. Han är arbetsvillig och pigg! :D :D :D


Corall är oxå pigg! Nyklippt oxå!

Iller får spåra en del... Sista spåret nu, lade jag med endast klöv (gris). 400 meter med vinkel. Förhållandena var de bästa. Något fukt, medvind & lagom varmt. MEN... spåret låg i 4 timmar och när lillIller skulle spåra hade det fallit skyar med regn, det blåsta stormbyar & MOTvind... Snacka om snurrande... Omtag, vindandeoch snurr igen. Matte som trasslade med linan hela spåret igenom var för upptagen för att lägga sig i -som tur var... Han snurrade ut det hela till sist...

...äldre bild... -nähä!?


Lars, Anna & Arnbjörn lek:


Idag har Arnbjörn och jag åkt buss! Han var så duktig och lämnade sina prover idag, så jag ville göra något roligt. Bilen skulle ju ändå hämtas från verkstan, så det passade fint med en liten resa. Arnbjörn var förtjust och jag mådde pyton! Är så groteskt åksjuk... Klev lättad av i Björbo -8 km...! och tog lite luft innan vi körde Quattro tillbaka hem.

 


Nu är det hocky som gäller och imorgon ser jag fram emot loppisen i Elfsborg :) och middagen hos Yvonne & Robert. På söndag bjuder Lina & Jesper på fest, så helgen är räddad! ;)


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards